ОБЩИ УСЛОВИЯ

Поръчка на стоки и услуги

Общите условия важат, както при поръчки онлайн, така и при поръчки по телефона на посочените контакти на www.tehnoborsa.bg Задължително трябва да изберете само една от двете форми за покупка – онлайн поръчка ИЛИ поръчка по телефона (0697 5 50 90, както и на 0888705340). Ако изберете и двете форми за една и съща поръчка, то съществува риск да дублирате поръчката си и връщането на втората ненужна пратка ще бъде за Ваша сметка.
При телефонно обаждане ще получите безплатна консултация и приемане на поръчка на електроуреди, 7 ДНИ В СЕДМИЦАТА БЕЗ ПОЧИВЕН ДЕН. Обработката и доставката на поръчката се извършва само в работни дни (от понеделник до петък). Консултантите са готови да Ви помогнат да откриете заедно кой уред е най-подходящ за вашите нужди.

ПОСОЧЕНИТЕ ЦЕНИ СА В БЪЛГАРСКИ ЛЕВА С ДДС!

Доставка на стоки и услуги

Стоката, поръчана онлайн и по телефона се доставя с куриерски фирми “ЛЕО ЕКПРЕС” или “ЕКОНТ”, единствено и само на територията на Република България.
Цената за доставка е 5,99 лв. в цялата страна за поръчка на стойност до 70,00 лв. и БЕЗПЛАТНА в цялата страна за поръчка на стойност над 70,00 лв.
Доставката е платена за камини, камери, котли, готварски печки на твърдо гориво. Можете да проверите стойността на вашата доставка на 0697 5 50 90 или на посочените мобилни телефони в „Контакти”.

1. ВНИМАНИЕ!!! Касовият бон/ фактура по наложения платеж се намира в плика на товарителницата на КУПУВАЧА. Пликът е залепен за кашона на стоката и поради това КУПУВАЧЪТ е длъжен да извади, съхранява и прилага при необходимост от ползване на гаранцията своя касов бон/ фактура. Тогава е необходимо да окомплектова касовия бон/фактурата с гаранционната карта, която се намира вътре в кашона на самия уред. ПРОДАВАЧЪТ НЕ носи отговорност за изхвърлен/ изгубен касов бон, поради потребителско неспазване на общите условия и в този смисъл, КУПУВАЧЪТ ще изгуби правото си да ползва своята гаранция.
2. Ако не се спазят условията по преглед на стоката пред куриера, ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за предявени рекламации, свързани с целостта на продукта. В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна;
3. ПРОДАВАЧЪТ си запазва правото да избира / променя подизпълнителя, извършващ доставката, без да е длъжен да информира предварително КУПУВАЧА, стига това да не рефлектира на начина и срока на доставка.
4. Срокът за доставка започва да тече след пълно уточнение на адрес и дата за получаване на поръчаната стока, след свързване на ПРОДАВАЧА с клиента.
5. Обработката на поръчки, направени след 14.00 ч. се удължава с един работен ден.

6. Срокът за доставка може да бъде удължен при почивни дни и/или официални празници. Срокът за доставка на налични стоки е от 24 часа до 7 работни дни. Посочените срокове се прилагат доколкото не противоречат на сроковете за доставка, прилагани от съответния куриер.
7. При извънредни обстоятелства, вкл. но не само изчакване на неналични стоки от производител и независещи от ПРОДАВАЧА причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени, като КУПУВАЧЪТ ще бъде уведомен своевременно от ПРОДАВАЧА.
8. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за забавяне на доставката, поради независещи от ПРОДАВАЧА обстоятелства, като например такова от страна на куриера, извършващ доставката.
9. Клиентът може да заяви час за доставка, като в този случай фиксирания час и стойността на доставката се поемат изцяло от него, съобразно тарифния план на куриерската фирма, независимо каква е стоката.
10. Доставката до адрес е до входа на сградата, БЕЗ качване до етаж от куриера и не се предлага доставка до етаж.
11. При посочен неверен или грешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката в следствие на подадената невярна информация от Потребителя.
12. В случай, че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, ПРОДАВАЧЪТ се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Купувач губи възможността поръчаните от него стоки да му бъдат доставени.

При закупуване на уред от юридическо лице, гаранционното обслужване е за срок от 1 година.

Условия за връщане на продукт

За да упражните правото си на отказ, е необходимо предварително да сте запознати с политиката за връщане:

1. При получаването на стоката, КУПУВАЧЪТ е длъжен незабавно да я прегледа и да информира лицето, извършващо доставката относно видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи, сгрешена пратка, фабричен дефект или други нередности. КУПУВАЧЪТ е длъжен да изисква опция “Преглед” преди да плати наложения платеж. Без нея, подписът за получаване на стоката е равен на приемане на пратката в изряден вид.

В случай на констатиране на някоя от посочените нередности в настоящата точка, в присъствие на куриера или лицето, извършващо доставката, се съставя констативен протокол като КУПУВАЧЪТ отказва да получи пратката и незабавно уведомява ПРОДАВАЧА  на тел. 0700 150 90, опция 1 или 3 от гласовото меню.

2. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ПРОДАВАЧА.

В случай на отказ на пратката от страна на клиента, по нито една от посочените причини в т. 2., а поради лични такива на клиента, то връщането на уреда СЕ ЗАПЛАЩА ОТ КУПУВАЧА по стандартна куриерска тарифа на куриерската фирма, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите!!! Личните причини могат да касаят мотивите, че уредът не отговаря на очакванията на КУПУВАЧА; размисляне, докато пратката пристигне, че КУПУВАЧЪТ вече не желае уреда; липса на финансови средства по наложения платеж или по платената доставка и др.;

Рекламация / връщане на уреда e допустимо само, когато той е в оригиналната си транспортна опаковка, без следи от употреба. Разходите по връщане на уреда са за сметка на изпращача. При изпращане се обявява застрахователна стойност на уреда, така при евентуално транспортно увреждане отговорността преминава върху съответния куриер.

3. При приемане на доставката от КУПУВАЧА без забележки, всички и всякакви последващи претенции за външни видими дефекти на получената стока се явяват неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай, че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на стоката и/или потребителят не уведоми незабавно ПРОДАВАЧА на тел 0700 150 90, същият губи правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.

4. В случай, че КУПУВАЧЪТ не направи оглед на получената стока при получаване в присъствието на куриера и не предяви незабавни претенции, стоката се смята за одобрена и потребителят губи право да претендира на по-късен етап.

5. В случай, че КУПУВАЧЪТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ПРОДАВАЧЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка (куриерски фирми, различни от Лео Експрес и Еконт) или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ПРОДАВАЧА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на КУПУВАЧА, съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. КУПУВАЧЪТ отправя претенции към избрания от него превозвач.

6. КУПУВАЧЪТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а, б. Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати обратно продуктите на ПРОДАВАЧА преди изтичането на 14-дневния срок.

7. Обезщетението или замяната в срок от 14 дневен срок се изплаща по банковата сметка на КУПУВАЧА, само в случай, че задължително са изпълнени следните условия:

– Оригиналната опаковка на стоката да не е с нарушена и не увредена цялост /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана, облепена с тиксо/.

– Документи, придружаващи стоката, а именно: копие от оригинална фактура или копиe от оригинална касова бележка.

– Уредът да е напълно изправен да няма следи от ремонт или токови удари от изпускания и драскотини.

КУПУВАЧЪТ връща стоката на ПРОДАВАЧА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и задължително заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ПРОДАВАЧА е преди изтичането на 14-дневния срок. КУПУВАЧЪТ Е ДЛЪЖЕН ЗА СВОЯ СМЕТКА ДА ЗАСТРАХОВА УРЕДА  ПРИ ВРЪЩАНЕ, на неговата закупена стойност. При връщане с куриерска фирма SPEEDY освен застраховка задължително се маркира “чупливо”.

8. Всички транспортни разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на КУПУВАЧА!

9. Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида, в който е получена. ПРОДАВАЧЪТ запазва правото си, в случай, че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, липсващ касов бон да прецени дали да приеме върнатата стока.

На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на Клиента намалена стойност на закупената стока, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка, нарушена или увредена цялост на уреда/. В този случай, ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ до 60% от стойността на стоката.

Онлайн покупка на изплащане

Всеки, който желае да закупи от онлайн магазина стока на изплащане следва да кандидатства за отпускане на кредит пред посочените по-долу финансови институции.

Кандидатстването се извършва само онлайн посредством кликване върху бутона “Купи с кредит”.

Условията за кредитиране се определят едностранно от съответната финансова институция. „Дипломат Корпорейшън“ ЕООД не е представител и не извършва посредническа дейност в полза, на която и да е финансова институция. „Дипломат Корпорейшън“ ЕООД не участва, в което и да е от отношенията във връзка с кредитирането, в т.ч. в случаите на евентуално предприемане на действия по принудително изпълнение и др. Информация за финансовите институции, кредитиращи покупки на изплащане от онлайн магазина, можете да получите на следните линкове:

Доставката се изпълнява въз основа на данните (име, ЕГН, адрес за доставка – служебен или настоящ адрес), посочени от купувача в договора за кредит. Получаването на стоката се извършва лично от купувача, след като удостовери самоличността си чрез представяне на документ за самоличност, положи подпис и собственоръчно изпише собственото си и фамилно име в документа, удостоверяващ предаването на стоката.

Отказ от сключен договор и възстановяване на заплатената цена се прилага при онлайн покупка на изплащане, с изключение, че при онлайн покупка на изплащане потребителят задължително следва да отправи всички свои претенции за възстановяване на заплатената цена директно към съответната финансова институция, кредитирала онлайн покупката, предмет на отказа от договор. „Дипломат Корпорейшън“ ЕООД няма да разглежда и няма да удовлетворява каквито и да е парични претенции, отправени от страна на потребители в случаите на отказ от договор с предмет онлайн покупка на изплащане.

“Дипломат Корпорейшън” ЕООД не носи отговорност при възникването на проблеми свързани с изплащането на закупен уред посредством услугата за онлайн кредитиране. “Дипломат Корпорейшън” ЕООД носи отговорност за уреда и неговото гаранционно обслужване, но не й за услугата разсрочено плащане.

УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
1. Гаранцията е валидна за всички уреди под търговски марки на „Дипломат Корпорейшън” ЕООД, закупени и ползвани в България.
2. Стандартния срок на гаранцията е с продължителност 2 години по закон. Удължения срок (търговската гаранция) е с различен период в зависимост от категорията на уреда и е валиден при монтаж от правоспособен техник и спазени условия от инструкцията за употреба.

3. Гаранцията е в сила за уред, монтиран/експлоатиран само с вложената в него окомплектовка и с коректно попълнена гаранционна карта.
4. Претенции за неокомплектованост на уреда се удовлетворяват само в момента на закупуване.
5. Гаранцията се отнася за дефекти, възникнали в процеса на нормална експлоатация, по време на гаранционния период, и не ограничава по никакъв начин действащите закони и други задължителни разпоредби в Република България.
6. Клиентът е длъжен да изиска от продавача попълване на всички данни в полетата на гаранционната карта в момента на покупко-продажбата, за да бъде валидна.
7. Монтирането на уреда е задължително да се извършва от правоспособно лице, като се спазват условията за монтаж, посочени в инструкцията. Правоспособното лице задължително заверява гаранционната карта с подпис, като и № на документа за правоспособност, поставя печат, ако е фирмен сервиз и има такъв.
8. Монтажът, демонтажът и транспортът се заплащат от клиента.
9. Всички бойлери и електроуреди, задължително се регистрират, за да важи търговската гаранция.

ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ

Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.

Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.

Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.

(1) Рекламацията се подава писмено.

(2) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, адрес и телефон за контакт.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

  1. фактура или касова бележка, съдържащи датата, вида и модела на уреда, за който се предявява рекламация;
  2. гаранционна карта коректно, четимо попълнена във всички свои полета за попълване;
  3. протокола, установяващ несъответствието на стоката има валидност след проверка на уреда от сервизна комисия в Централен сервиз;

Внимание: Всички документи трябва да бъдат ясни, четими.

Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от един месец от установяване на несъответствието с договореното.

Ако търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.

Условията за търговска гаранция, предоставена от производителя, важат за всички модели бойлери от сериите Diplomat INOX, Diplomat Praktik, Diplomat MULTIZONE, както и за готварски печки Diplomat BW 20, W 11 EG, BS K 20 E, WS K 20 E, B 11 EG, B 20 E, BM 20 CE, BM 20 CE MX, BM 20 CE MXTS, BS 20, W 20, W 20 E, WM 20 CE, WM 20 CE MX, WM 20 CE MXTS, C 11 EG MXW-MAXI, C 11 EG MX B, C 20 E MXW, C 20 E MXB, C 20 CE MX B, C 20 CE MX W и са описани подробно в гаранционната карта, прикрепена към всеки уред. Посочените по-горе условия за търговска гаранция, важат за всички уреди от марките – Termomax, Elco, Един Български Бойлер, Енергоспестяващите Бойлери Diplomat, както и за всички уреди предлагани на пазара от „Дипломат Корпорейшън“ ЕООД.
От допълнителна търговска гаранция /която е над 2-те години/ може да се възползвате чрез регистрация на Вашия уред в срок до 20 дни от датата на закупуването на https://tehnoborsa.bg/product-register/. След успешна регистрация ще получите е-мейл с писмено потвърждение, което сте длъжен да представите, за да използвате търговската гаранция.

В случай на рекламация, за да ползва клиента предоставената търговска гаранция е длъжен да представи потвърждение за регистрацията си получено по е-мейл. Липсата на своевременна регистрация ограничава търговската гаранция до срока на законовата гаранция от 2 години.

 

НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ:

  1. Уреди с нечетима, непопълнена и некоректно попълнена гаранционна карта или такива без фактура и касова бележка за закупуване.
  2. Всички външни части, повърхностни повреди на уреди, които могат да се увредят по невнимание от клиента при използване, почистване с препарати и поддръжка на уреда.
  3. Уреди с дефекти, непречещи и незасягащи работата на уреда или дефекти, възникнали при транспорт, неспазване на  инструкцията за експлоатация и монтаж на уреда.
  4. Износването на частите в резултат на естествени процеси, които не могат да се разглеждат като фабричен дефект и не са предмет на гаранцията.
  5. Гаранционното обслужване на уреда не включва периодични проверки, профилактики, почистване и смяна на консумативи.
  6. Преоценени уреди.

 

ОТКАЗ ОТ ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ:

  1. Клиента не може да предостави касов бон/фактура, които да бъдат четими, ясни и удостоверяващи датата, вида и модела на уреда за ремонт.
  2. При отваряне на уреда или опит за ремонт от неупълномощени за целта лица, сервизни центрове и бази.
  3. При използване на уреда не по предназначение, когато не са спазени условията за експлоатация, при ползване на уреда за професионални и фирмени нужди, съхраняване и транспорт. Всички електроуреди предлагани от Дипломат Корпорейшън ЕООД са предназначени за домашна употреба.
  4. Нарушена цялост на гаранционната карта, касовата бележка и стикера на уреда, което не позволява да се види моделът на уреда и името на конкретния собствени, сервизен техник извършил монтажи и останалата необходима сервизна информация.
  5. На гаранция не подлежат: консумативи на уредите (всички отделящи се от основният корпус на уреда части) и бързоизносващи се възли, както и части, които имат характер на принадлежност.
  6. При повреди, вследствие на неправилно боравене, токов удар, нестандартни захранващи напрежения, замръзване, гръмотевици, наводнения, спирания на водоподаването, оставането на бойлера без вода, от което изгаря нагревателя, пожари, форсмажорни обстоятелства или други външни въздействия, извън контрола на Производителя, Вносителя, Търговеца и Сервиза. При спиране на водата се получава обратно налягане и вакум във водосъдържателя, което нарушава емайлираното покритие или в кратко време бойлера протича.
  7. При липса и не монтиран регулатор за високо налягането на водата от квалифициран техник, и при липса на изправен възвратен клапан, предпазващ емайлираното покритие  и металната цялостна водосъдържателя, в следствие на създадения вакуум при спирането на водата.